Ref: 8587730
2021
Köszöntünk a Triban GRVL 900 kerékpár műhelyszolgáltatások oldalán!
Az olasz Dedacciai gyárral közösen tervezett Decathlon kerékpár visszatérése, amely a kényelem és a robusztusság érdekében titán vázzal készült. Sokoldalú kerékpár FULCRUM kerekekkel, HUTCHINSON Tubeless Ready 700x40 gumiköpennyel és egy lánctányéros SHIMANO GRX hajtóművel.
Váz: Full titán
Villa: Full karbon
Kerekek: FULCRUM RACING 700 DB
Keréktengely: Hátsó: 12x142 mm Első: 12x100 mm
Kerekek: HUTCHINSON PIRANHA 2 CX
Kormány: VR Alumínium S : 400 / M, L : 420
Kormányszár: VR Alumínium S : 100 / 520, M : 110 / 550, L : 120 / 580
Nyereg: ROYAL VAN RYSEL
Nyeregcső: VR karbon. S: L=300 mm, M L: L=350 mm
Fékváltókar: SHIMANO GRX BL RX 600
Hátsó váltó: SHIMANO GRX RX 810
Fogaskeréksor: SHIMANO CS R7000 105 11/32
Hajtómű: Shimano FC RX600-1 egy lánctányér 40 foggal Méret Hossz
S : 170 mm~M : 172,5 mm~L : 175 mm
Lánc: SHIMANO 105 CN-HG601-11
Első fék: SHIMANO SM - RT 70 160 mm
Hátsó fék: SHIMANO SM - RT 70 140 mm
Súly : 8,8 kg
Az összeszerelés megkönnyítéséhez kövesd oktatóvideónkat!
Figyelem, a kormányszárat a kormányhoz rögzítő csavart 6 Nm nyomatékkal kell meghúzni, átellenes sorrendben.
A nyereg optimális beállításához a nyeregcsövet megfelelően meg kell húzni. A rosszul meghúzott cső lecsúszhat kerékpározás közben. Ezzel ellentétben ha túlságosan meghúzod, ez szétzúzhatja a nyeregszárat, vagyis tönkreteheti a kerékpárt.
A nyeregcső megfelelő meghúzásához használj nyomatékkulcsot. A javasolt nyomaték 6 - 7 Nm.
Figyelem, nem szabad túllépni a nyeregcsövön jelölt maximum magasságot!
Annak ismeretéhez, hogy kopottak-e a fékbetétek, ellenőrizni kell a betétek fennmaradó vastagságát. Ha 0,5 mm-nél kisebb, akkor ki kell cserélni, hogy ne veszítse el a hatékony fékezési képességét.
Eltörött a pedál?Ki szeretnéd cserélni a pedálokat automata stoplisra? Kövesd a tanácsunkat.
Figyelem, a bal oldali pedál csavarmenete fordított, vagyis az óramutató járásával ellentétesen kell tekerni. A jobb oldali pedálon normális a csavarmenet.
A pedálok leszedéséhez a megfelelő szerszámot használd, ugyanis erősen kell őket lecsavarozni.
Ha zajos a tárcsafék:
- Ellenőrizd, hogy a kerék középen van-e. Ehhez lazítsd ki a kereket, majd szorítsd meg újra.
- Ellenőrizd, hogy a féknyereg megfelelően be van-e állítva.
- Ellenőrizd a fékbetétek kopását.
- Ellenőrizd a fékbowdenek nyomását.
Ha észreveszed, hogy nem fognak elég jól a fékek, több megoldás lehetséges:
- Egy zsírtalanítóval tisztítsd meg a tárcsaféket.
- Ellenőrizd a fékbetétek kopását.
- Ellenőrizd, hogy szükséges-e légteleníteni a fékrendszert.
Ha félrevált a váltó, először ellenőrizni kell:
- A hajtásrendszer mennyire kopott.
- A bowdenek feszességét.
- Hogy a váltótartó fül nem ferde-e.
Ezután be kell állítani a váltót.
A lánctányér elkopott? Más fogszámú lánctányért szeretnél? Könnyen ki tudod cserélni a lánctányért. Ehhez csupán ki kell csavarni egy imbuszkulcs segítségével a lánctányértartó csavarokat. Ezután helyezd fel az új tányért.