ANDROID:
Egy kis kontextus az **Android** világ sajátosságainak megértéséhez:**
Nagyon sok különböző márka, Android verzió és Bluetooth elektronikus chip létezik. Ami néha megnehezíti a zökkenőmentes csatlakozás biztosítását egy Android-eszközön.
Ha csatlakozási problémát tapasztal, először próbálj meg egy másik eszközzel csatlakozni (pl.Apple eszköz vagy Windows eszköz...)
Ha ezen a teszten keresztül tudsz csatlakozni, akkor az eszközöddel van a probléma, nem pedig az edzőgéppel.
Ha a teszt ellenére sem tudsz csatlakozni, akkor valószínűleg hibás termékkel van dolgod. Ebben a konkrét esetben vedd fel a kapcsolatot az értékesítés utáni szolgáltatásunkkal.
A problémát ezzel a módszerrel is megpróbálhatod megoldani:
1 - Szüntesd meg a Bluetooth-kapcsolatot, és távolítsd el a töltőkábelt az otthoni edzőgépről.
2 – Kapcsolja be újra a Bluetooth-t Android-eszközén, és ellenőrizze a Bluetooth-eszközök listáját a telefon/táblagép beállítások menüjében.
Ha az oktató megjelenik, kérjük, "felejtsd el/töröld" az oktatót a listából.(Az otthoni edzővel való kapcsolatot az edzőalkalmazásból (Onelap fit/Zwift/Onelap/Bkool stb...) kell létrehozni, nem pedig a telefon/tablet/számítógép beállításaiból.)
Ha az otthoni edző nem jelenik meg, kérjük, kövesse a 3. pontot.
3 - Csatlakoztasd újra a terméket (a LED-ek pirosan, majd kéken villognak)
4 - Menj a kedvenc gyakorlóalkalmazásodhoz a kapcsolat létrehozásához (amikor a kapcsolat létrejött, a felső kék LED lefagy, az alsó LED csak akkor fagy le, ha az otthoni edzőgép "Adatok küldése")
5 - Gyakorolj a kedvenc alkalmazásodon!
iOS / APPLE / MAC / WINDOWS:
Ha csatlakozási problémát tapasztal, először próbáljon meg egy másik eszközzel csatlakozni (pl.Android, Apple vagy Windows eszköz...) Ha a teszt során sikerül csatlakozni, akkor az eszközzel van a probléma, nem pedig az edzőgéppel.Ha a teszt ellenére sem tud csatlakozni, akkor valószínűleg hibás termékkel van dolga. Ebben a konkrét esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot az értékesítés utáni szolgáltatással.
A problémát ezzel a módszerrel is megpróbálhatod megoldani:
1 - Szüntesd meg a Bluetooth-kapcsolatot, és távolítsd el a töltőkábelt az otthoni edzőgépről.
2 - Kapcsold be újra a Bluetooth-t az Apple-eszközödön, és ellenőrizd a Bluetooth-eszközök listáját a telefon/táblagép beállítások menüjében. Ha az oktató megjelenik, kérjük, "felejtsd el/töröld" az oktatót a listából.
(Az otthoni edzővel való kapcsolatot az edzőalkalmazásból (Onelap fit/Zwift/Onelap/Bkool stb...) kell létrehozni, nem pedig a telefon/tablet/számítógép beállításaiból.)
Ha az otthoni edzőgép nem jelenik meg, kérjük, kövesd a 3. pontot.
3 - Csatlakoztasd újra a terméket (a LED-ek pirosan, majd kéken villognak)
4 - Menj a kedvenc gyakorlóalkalmazásába a kapcsolat létrehozásához (amikor a kapcsolat létrejött, a felső kék LED lefagy, az alsó LED csak akkor fagy le, ha az otthoni edzőgép "Adatok küldése")
5 - Gyakorolj a kedvenc alkalmazásásodon!
EGYÉB:
A D100 otthoni edzőgép csak FTMS Bluetooth-kapcsolattal rendelkezik. Ez a kapcsolat egyedülálló.
1. Ellenőrizd, hogy a készüléked rendelkezik-e Bluetooth funkcióval, és hogy a Bluetooth be van-e kapcsolva.
2. Ellenőrizd, hogy a D100 otthoni trénerhez Bluetooth-on keresztül csatlakoztatható összes eszköz nincs-e párosítva a D100-zal.
3. Az FTMS Bluetooth-kapcsolat nem kompatibilis a mérőeszközökkel és az okosórákkal.