REF: 8500543, 8500542
2017
Alkalmankénti kerékpározáshoz, városi közlekedéshez, könnyen szállítható (liftben, buszon, metrón), kis helyet foglal. A 6 sebességes Tilt 120 kerékpárral könnyű leküzdeni a városi emelkedőket. Az oldalirányú összehajtás 70%-kal csökkenti a kerékpár helyigényét.
Tekintsd meg videónkat
A defekt kockázatának csökkentése és a kerékpár teljesítményének növelése érdekében a gumiköpenyt 3,5 - 4,5 bárra javasolt felfújni.
Nem, szigorúan tilos a határvonal fölé emelni a nyeregcsövet!
Tekintsd meg videónkat
Ha a zsanér nyikorog, be kell zsírozni a videóban látottak szerint:
Aktiváld a zsanér kioldó kart, majd fordítsd el fél fordulatot csavarva vagy kicsavarva a kart a tengelyén, hogy meg tudd húzni, vagy épp ki tudd engedni a csavart a zsanér zárjának megfelelő beállításához.
A vázon lévő biztonsági elemet először inaktiválni kell, mint ahogy a lenti videóban látod.
Ha továbbra sem sikerült a vázat összecsukni, ez adódhat abból, hogy hosszú ideje nem volt összehajtva és a zsanér tengelye megszorult.
Használhatsz valamilyen kenőanyagot vagy hozd be az egyik Decathlon áruházba és ott megoldják a problémát.
Előfordulhat, hogy a fékkarok lötyögni kezdenek több használat után. A megszűntetéshez egy 5-ös imbuszkulcsra lesz szükséged, és kövesd a lenti videót:
Először ellenőrizni kell a lánc feszességét.
Teljesen normális, ha a lánc meglazul a használat során.
1/ Enyhén csavard ki a kerékcsavart egy 15-ös kulcs segítségével
2/ Húzd hátra a kereket annyira, hogy a lánc alsó részének max. 1 cm-es elmozdulása legyen függőleges irányba.
3/ Csavarozd vissza a kereket ugyanazzal a 15-ös kulccsal (ajánlott nyomaték: 35 Nm)
Figyelem, a kerék legyen egyenes és a fékpofákat is újra be kell állítani!
1/ Lehetséges más helyzetbe állítani a fékkart: minél vízszintesebben van a kar, annál könnyebb elérni. Viszont így, ha összecsukod a kerékpárt, nagyobb helyet foglal. Ezért enyhén csavard ki a csavart és kicsit forgasd el a fékkart a kívánt pozícióba. Majd húzd meg jól a fékkar csavarját (ajánlott nyomaték: 5 nm), hogy ne forogjon el a kormányon amikor kézzel behúzod.
2/ Lehetséges a fékkarok távolságának csökkentése is, a beállító csavar segítségével. Ehhez egy tucatszor meg kell tekerni a csavart. A meghúzás megkönnyítéséhez miközben tekered, húzd be a féket.
Többféle magyarázat van a rossz váltásra.
1
A ferde váltótartó fül elferdíti a váltót, amely így nem tud megfelelően működni. Helyezkedj a kerékpárod mögé és ellenőrizd, hogy a váltó egyes legyen, ahogy azt az alábbi képen láthatod.
Ha a váltótartó fül ferde, látogass el az egyik DECATHLON áruház műhelyébe, hogy munkatársaink kicseréljék.
2 Ellenőrizd a bowdenházvégek helyzetét.
A rosszul felhelyezett bowdenházvég zavarhatja a váltóbowdenek feszítését, ezáltal rosszul váltják a sebességfokozatokat.
Ha egy bowdenházvég rosszul van felhelyezve, igazítsd meg.
3- Lehetséges, hogy a váltóbowden és a bowdenház összetapadt.
Ha nehéz a váltás a kisebb fogaskoszorúkra (csökkenő sebességfokozatok 1-től 6-ig), a váltó nem mozdul meg váltáskor, akkor a váltóbowden és a bowdenház összetapadt. A váltóbowdent és a bowdenházat cserélni szükséges.
A bowdent és a bowdenházat cserélni kell. Keresd fel az egyik DECATHLON áruházunk műhelyét, vagy cseréld ki az alábbi oktatóvideó segítségével.
Abban az esetben, ha rendszeresen használod összecsukható kerékpárodat nedves és sáros környezetben, és ha rendszeresen tisztítod bő vízzel, a bowdeneket és a bowdenházakat gyakrabban kell cserélni.
4- Lehetséges, hogy be kell állítani.
A fentiekben ismertetett okok miatt szükséges lehet a hajtómű beállítása.
Ha te magad szeretnéd ezt elvégezni, kövesd az oktatóvideót.
Ha nem, fordulj a legközelebi Decathlon áruház műhelyéhez segítségért.
Ha a kerékpár nem marad összehajtott állapotban, ellenőrizd le a tartógumi állapotát és megfelelő helyét.
Használati útmutató
Felhasználói kézikönyv
Felhasználói kézikönyv és garancialevél
A jótállással és szavatosággal kapcsolatos információkról Panaszkezelési Szabályzatunkban tájékozódhatsz.