Ref: 8586865
2020
Kerékpározz jó tempóban könnyedén! Az elektromos rásegítésnek köszönhetően oszd be az energiád és élvezd a rásegítéssel nyert lendületet akár 90 kilométeren keresztül.
1 - Világítás "gomb"
A képernyő háttérvilágításának és az első és hátsó világítás be- és kikapcsolásához.
2 - ON/OFF"gomb"
- Rövid nyomás: Kijelzés változtatása (ODO, TRIP, TripToGo)
- Hosszú nyomás: A képernyú be- vagy kikapcsolása
3 - +"gomb"
- Rövid nyomás: Nagyobb ellenállási módba kapcsolni (a 3-as a maximum)
-Hosszú nyomás (és a gomb nyomva tartása) : A"gyalogos üzemmód használata"
4 - -"gomb"
- Rövid nyomás: Rásegítés üzemmód csökkentése
- Hosszú nyomás (5 mp): A részleges távolság mérő visszaállítása (TRIP)
FIGYELEM: AZ ORIGINAL 920 E KERÉKPÁR HASZNÁLATA ELŐTT JÓL ZÁRD LE AZ AKKUMULÁTORT
A kerékpár automatikusan kikapcsol néhány perc után, ha nem használod.
Amikor a kerékpárt felfelé kell tolni az emelkedőn, ez a mód alkalmas arra, hogy elfelejtesse veled a kerékpár súlyát!
Figyelem! Ez az üzemmód a kerékpáron ülve nem használható. Akkor kapcsol be és marad aktív, ha a "+" gombot megnyomod. Az üzemmód leáll, ha a gombra gyakorolt nyomás megszűnik.
A kerékpáron ülve ne használd ezt az üzemmódot. Ez károsíthatja a motort.
ODO = Az Original 920e kerékpárral megtett teljes távolság
TRIP = Résztávolság.Ezt a távolságot bármikor lenullázhatod, minden kerékpározás előtt például (a "-"gomb 5 mp-ig tartó lenyomásával)
TRIP to GO = Becsült fennmaradó hatótáv (km-ben vagy mérföldben, a kiválasztott mértékegység szerint). Ez változhat a használat típusa (szintkülönbség, pedálozás erőssége) és a kiválasztott üzemmód szerint.
Az egyik nézetről a másikra való váltáshoz nyomd meg az "ON/OFF"gombot.
GYALOGOS ÜZEMMÓD = Rásegítés gyaloglás közben
0 ÜZEMMÓD= Rásegítés kikapcsolva
1-ES ÜZEMMÓD = Rásegítés 17 km/h-ig - normál feltételek mellett max. 90 km-es hatótáv
2-ES ÜZEMMÓD = Rásegítés 22 km/h-ig - normál feltételek mellett max. 70 km-es hatótáv
3-AS ÜZEMMÓD = Rásegítés 25 km/h-ig - normál feltételek mellett max. 50 km-es hatótáv. (figyelem: hosszú ideig tartó használat esetén az üzemidő drasztikusan csökkenhet).
Ellenőrizd, hogy az akkumulátor tiszta és megfelelően van-e csatlakoztatva.
Az akkumulátor teljes feltöltésének időtartama 6 óra. Azonban 3 óra elegendő ahhoz, hogy 0%-ról 80%-ra feltöltsön.
Ez egy kerékpár elektromos rásegítéssel.Abszolút lehetséges tekerni a rásegítés nélkül.
Ebben az esetben viszont érezhető a rásegítési rendszer súlya.
Igen, 24 órán keresztül.
Amikor teljesen feltöltött az akkumulátor, a töltő kikapcsol.Ezt a LED lámpa is jelzi különböző színekkel (Pirosból zöldre vált a töltés közben).
Nem, a lítium ionos akkumulátornak nincs memóriája, így bármikor töltheted.
Javasolt az akkumulátor rendszeres töltése, a megfelelő teljesítmény megőrzéséhez.
Nem, nincs « dinamó » hatás. Vannak olyan akkumulátorok, amelyek töltődnek tekerés vagy fékezés közben, de a teljesítményük nagyon gyenge.
Ha elhasználódott az akkumulátor, vidd vissza egy Decathlon áruházba, ahol egy speciális szerevezet foglalkozik majd az újrahasznosításával.
Az akkumulátor jótállása 2 év vagy 500 ciklus (1 ciklus = 1 feltöltés 100%-ig + 1 lemerülés 100%-ban vagy 2 feltöltés 50%-ig + 2 lemerülés 50%-ig).
Az akkumulátort mindenképpen feltöltve és hűvös helyen kell tárolni (+10 °C és +25 °C között) napfénytől védett helyen.
Ne tárold az akkumulátort lemerült állapotban (10%-nál alacsonyabb töltöttségi szint), hogy elkerüld a mélykisülést, ami működési rendellenességhez vezethet.
Legalább 6 havonta (még ha nem is használod) töltsd fel az akkumulátort, hogy elkerüld a mélykisülést és a kapacitás csökkenését.
Fordulj a DECATHLON áruházak műhelyéhez.
Az áruházi műhelyben meg tudják mondani, hogy elérhető-e a termék vagy mennyi a szállítási idő.
Az akkumulátort 6 hónapig tárolhatod töltés nélkül és anélkül, hogy a kapacitása károsodna.Teljesen fel kell tölteni a hosszabb ideid tarvezett állás előtt.
Visszapillantó tükör
Állítható és hatékony visszapillantó tükör, láss a hátad mögé kerékpározás közben.
Kosár
Előre rögzíthető. A kosár levehető és a kormányra akasztható.
12 liter, max 5 kg.
Néhány használat után a kerekem megvetemedik
Az új kerékpár első használatakor több alkatrész természetesen mozoghat és a helyére kerül.
A küllők kattoghatnak, ez a kattogás az összeszerelés során visszamaradó torzióból fakad.
Azonban a kerékben nincs nyolcas. Ha mégis ez a helyzet, vedd fel velünk a kapcsolatot, vagy vidd be egy Decathlon áruházi műhelybe.
Rosszul vált a váltó
Előfordul, hogy néhány hét használat után a sebesség nem, vagy kevésbé jól vált. A kábelek meglazulhatnak és problémát okozhatnak a váltásnál. Ha ez a probléma, használd ki a vásárlástól számított 6 hónapon belül igénybe vehető egyszeri ingyenes kerékpár átvizsgálást a Decathlon áruház műhelyében, ahol a váltót is be tudják állítani.
Elveszítettem a kulcsot
Egy hagyományos kulcmásolónál tudsz kulcsot másoltatni.
Ha mindkét kulcsot elveszítetted, fordulj egy Decathlon áruházba, ahol kicserélik a lakatot.
Itt megkapod az új lakat kulcsait is.
1. ELLENŐRIZD A KAPCSOLATOT AZ AKKUMULÁTOR > TÖLTŐ > HÁLÓZAT KÖZÖTT
Ellenőrizd, hogy a töltésre használt töltőkábel az eredeti DECATHLON-os-e.
Csatlakoztasd a töltőt az akkumulátorhoz és egy áramforráshoz.
Pirosan világító LED = az akkumulátor töltődik.
Zölden világító LED = az akkumulátor feltöltődött.
Villogó LED = az akkumulátornak vagy a töltőnek problémája van.
Egy teljesen lemerült akkumulátornak 6 óra kell a teljes feltöltésig.
2. ELLENŐRIZD, HOGY SEMMILYEN LERAKÓDÁS NINCS A TÖLTŐBEN
Az akkumulátor és a töltő csatlakozójának tisztának kell lennie. Semmiféle kosz nem zavarhatja a köztük lévő kapcsolatot.
3. ELŐFORDULHAT, HOGY CSAK A LED KIJELZŐ ROMLOTT EL.
A Decathlon műhelyében ezt meg tudják javítani.
A HÁTSÓ LED VILLOG (az akkumulátor gombtól legtávolabbi).
Az akkumulátor majdnem lemerült, fel kell tölteni.Csatlakoztasd az akkumulátort a töltőhöz.
A 4. LED VILLOG
Az akkumulátor lemerült, és régóta nem volt feltöltve. Gyorsan csatlakoztasd a töltőhöz és töltsd fel, mert különben elromlik és nem tudod használni többé.
EGY MÁSIK LED VILLOG
Az akkumulátor egy rendellenességet tapasztal, amely hibát okozott.Ez a hiba ideiglenes vagy állandó lehet.A Decathlon műhelyében meg tudják vizsgálni a hibát.
HIBA 10 / 12 = AZ AKKUMULÁTORBAN ALACSONY A NYOMÁS / VAGY TELJESEN LEMERÜLT
Töltsd fel az akkumulátort. Ha a probléma továbbra is fennáll, vidd be az akkumulátort és a töltőt egy áruházi műhelybe.
HIBA 11 = TÚL NAGY A NYOMÁS AZ AKKUMULÁTORBAN
Kapcsold ki majd kapcsold be újra. Ha a probléma továbbra is fennáll, vidd be az akkumulátort és a töltőt egy áruházi műhelybe.
HIBA 20 = ELEKTROMOS HIBA
Kapcsold ki majd kapcsold be újra. Ha a hiba továbbra is fennáll, vidd be a kerékpárt az áruházi műhelybe egy teljes átvizsgáláshoz.
HIBA 21 / 23 = HŐMÉRSÉKLET ÉRZÉKELŐ HIBA
Kapcsold ki, majd kapcsold be a kerékpárt. Ha a hiba továbbra is fennáll, vidd el a kerékpárt egy teljes átvizsgálásra.
HIBA 24 = ELEKTROMOS RENDSZER FESZÜLTSÉG HIBA
Kapcsold ki a kerékpárt, ellenőrizd a csatlakozókat és a kábelek állapotát, csatlakozását. Kapcsold vissza a kerékpárt.Ha a probléma továbbra is fennáll, vidd be a kerékpárt egy teljes átvizsgálásra.
HIBA 25 = FOLYAMATOS MOTORHIBA
Kapcsold ki, majd be a kerékpárt.Ha a hiba továbbra is fennáll, vidd be a kerékpárt az áruházi műhelybe egy teljes átvizsgáláshoz.
HIBA 26 = TÖBB ELEKTROMOS HIBA
Lehetséges, hogy az akkumulátor nem megfelelően van a helyén, vagy nincs jól lezárva, ezért kisebb áram megszakadásokat okoz használat közben, ezt jelzi ez a hiba.
Zárd le megfelelően az akkumulátort használat közben. Ha ezután is mozog az akkumulátor, vidd be egy Decathlon áruház műhelyébe.
HIBA 31 = VILÁGÍTÁS HIBA
Az egyik lámpa rövidzárlatos lehet. Ellenőrizd, hogy a világítás megfelelően van-e csatlakoztatva és a kábelek nem sérültek.
Csatlkoztasd megfelelően a világítást vagy cseréld ki a kábelt. Ha a hiba továbbra is fennáll, fordulj egy Decathlon áruházi műhelyhez.
HIBA 40 / 41 / 45= TÚLFESZÜLTSÉG A RENDSZERBEN
Kapcsold ki majd be a kerékpárt. Ha a hiba továbbra is fennáll, vidd be a kerékpárt az áruházi műhelybe egy teljes átvizsgáláshoz.
HIBA 42 = A MOTOR NEM KAPCSOL BE
Ellenőrizd a motor megfelelő csatlakozását. Csatlakoztasd megfelelően majd indítsd újra a kerékpárt.
HIBA 43 = MOTOR RÖVIDZÁRLAT
Kapcsold ki majd be a kerékpárt. Ha a hiba továbbra is fennáll, vidd be a kerékpárod egy teljes átvizsgálásra.
HIBA 44 = TÚLMELEGSZIK A MOTOR
Hagyd kihűlni a rendszert. Pedálozz kevesebbet, ezzel kevésbé terheled meg a motort és csökkentsd a rásegítési üzemmódot. Kapcsold ki majd be a kerékpárt. Ha a hiba továbbra is fennáll, vidd be a kerékpárt az áruházi műhelybe egy teljes átvizsgáláshoz.
HIBA 46 = A MOTOR LEÁLL
Kapcsold ki majd be a kerékpárt. Ha a hiba továbbra is fennáll, vidd be a kerékpárt az áruházi műhelybe egy teljes átvizsgáláshoz.
HIBA 60 = KOMMUNIKÁCIÓS HIBA A KÉPERNYŐVEL
Ellenőrizd, hogy a képernyő megfelelően van-e csatlakoztatva és a kábelek megfelelő állapotban vannak. Nézd meg ugyanezt a kábeleknél is.
Kapcsold ki, majd be a kerékpárt.Ha a hiba továbbra is fennáll, vidd be a kerékpárt az áruházi műhelybe egy teljes átvizsgáláshoz.
HIBA 70 / 71 / 72 / 73 / 75 / 200 / 201 / 202 = PEDÁLÉRZÉKELŐ HIBA
Kapcsold ki majd be a kerékpárt. Ha a hiba továbbra is fennáll, vidd be a kerékpárt az áruházi műhelybe egy teljes átvizsgáláshoz.
HIBA 80 / 82 / 83 / 84 = NEM MEGFELELŐ VEZÉRLŐ BEÁLLÍTÁSOK
Kapcsold ki majd be a kerékpárt. Ha a hiba továbbra is fennáll, vidd be a kerékpárt az áruházi műhelybe egy teljes átvizsgáláshoz. Egy frissítés megoldhatja ezt a problémát.
HIBA 81 = NEM MEGFELELŐ SEBESSÉG ADATOK
Kapcsold ki majd be a kerékpárt. Ha a hiba továbbra is fennáll, vidd be a kerékpárt az áruházi műhelybe egy teljes átvizsgáláshoz.
HIBA 203 / 204 / 205 / 206 = MOTORHIBA
Ellenőrizd, hogy a motor csatlakoztatva van-e, és a kábel nem sérült.
HIBA 207 / 208 / 209 = VEZÉRLŐ HIBA
Ellenőrizd az érzékelő és a képernyő csatlakozóját. Kapcsold ki majd be a kerékpárt. Ha a hiba továbbra is fennáll, vidd be a kerékpárt az áruházi műhelybe egy teljes átvizsgáláshoz.
1- Ellenőrizd, hogy az akkumulátor teljesen fel legyen töltve
Egy majdnem lemerült akkumulátor vagy egy magas üzemmód okozhatja ezt a menet közbeni akadozást, mielőtt teljesen lemerülne.
> Vedd ki az akkumulátort .
> Nyomd meg az akkumulátor gombját.
> Ellenőrizd, hogy legalább egy LED világít.
> Ha egy LED sem világít és az utolsó LED villog, töltsd fel az akkumulátort.
2 - Ellenőrizd, hogy az akkumulátor tiszta legyen és megfelelően a helyén legyen.
> Nézd meg, hogy az akkumulátor csatlakozói tiszták-e és jó állapotban vannak-e..
> Az akkumulátornak megfelelően a tartójában kell lennie. (Figyelem, állítsd a zárat nyitott helyzetbe)
3- ELLENŐRIZD A MOTOR CSATLAKOZÁSÁT
> A bal hátsó részen található motor csatlakozónak enyhén lazának kell lennie.
Csak megfelelően be kell tolni (a töltő aljzaton nem lehet egyetlen barázda sem) a zaj megszűntetéséhez.
Ha a probléma továbbra is fennáll, vedd fel velünk a kapcsolatot, vagy vidd be egy Decathlon áruházi műhelybe.
1 - Ellenőrizd, hogy a vezérlőképernyő megfelelően van-e csatlakoztatva.
> Nézd meg a képernyő csatlakozóját, ami a kormány előtt található.
> Tekerd le a két gombot majd húzd ki.
> nézd meg, hogy az elektromos csatlakozók nincsenek-e elhajolva.
> Csatlakoztasd újra a csatlakozót ügyelve a megfelelő irányra és vigyázz, hogy ne törd meg a csatlakozót! A 2 iránymutató nyíl segít a helyes csatlakoztatásban.
2- Ellenőrizd, hogy az akkumulátor teljesen fel legyen töltve
Egy majdnem lemerült akkumulátor vagy egy magas üzemmód okozhatja ezt a menet közbeni akadozást, mielőtt teljesen lemerülne.
> Vedd ki az akkumulátort .
> Nyomd meg az akkumulátor gombját.
> Ellenőrizd, hogy legalább egy LED világít.
> Ha egy LED sem világít és az utolsó LED villog, töltsd fel az akkumulátort.
3 - Ellenőrizd, hogy az akkumulátor tiszta legyen és megfelelően a helyén legyen.
> Nézd meg, hogy az akkumulátor csatlakozói tiszták-e és jó állapotban vannak-e..
> Az akkumulátort teljesen bele kell nyomni a tokjába. A benyomásnál egy kattanó hangot kell hallani, ez jelzi, hogy a helyén van.
4 - Hagyd kihűlni a rendszert
Melegben, vagy hosszú kerékpározás után az elektromos rendszer túlmelegedhet. Ne használd a kerékpárt néhány percig mielőtt újraindítod az elektromos rásegítést.
Ha a probléma továbbra is fennáll, vedd fel velünk a kapcsolatot, vagy vidd be egy Decathlon áruházi műhelybe.
1- Ellenőrizd, hogy az akkumulátor teljesen fel legyen töltve
Egy majdnem lemerült akkumulátor vagy egy magas üzemmód okozhatja ezt a menet közbeni akadozást, mielőtt teljesen lemerülne.
> Vedd ki az akkumulátort .
> Nyomd meg az akkumulátor gombját.
> Ellenőrizd, hogy legalább egy LED világít.
> Ha egy LED sem világít és az utolsó LED villog, töltsd fel az akkumulátort.
2 - Ellenőrizd, hogy az akkumulátor tiszta legyen és megfelelően a helyén legyen.
> Nézd meg, hogy az akkumulátor csatlakozói tiszták-e és jó állapotban vannak-e..
> Az akkumulátornak megfelelően a tartójában kell lennie. (Figyelem, a zárat hagyd nyitott állapotban)
3- HAGYD KIHŰLNI A RENDSZERT
Meleg időben vagy hosszú kerékpározás után az elektromos rendszer túlmelegedhet. Ne használd a kerékpárt, hagyd kihűlni néhány percig mielőtt újraindítod az elektromos rásegítést.
Ha a probléma továbbra is fennáll, vedd fel velünk a kapcsolatot, vagy vidd be egy Decathlon áruházi műhelybe.
1 - Válassz ki egy nullától eltérő üzemmódot
Ha a kiválasztott üzemmód 0, normális, hogy nem működik az elektromos rásegítés.
Válassz egy üzemmódot: 1, 2, vagy 3.
Miután kiválasztottál egy üzemmódot, kezdj el pedálozni. Emeld az üzemmódot (a 3-as a legnagyobb) ha a kívánt pedálozás erőssége túl nehéz.
2- Ellenőrizd, hogy az akkumulátor teljesen fel legyen töltve
Egy majdnem lemerült akkumulátor vagy egy magas üzemmód okozhatja ezt a menet közbeni akadozást, mielőtt teljesen lemerülne.
> Vedd ki az akkumulátort .
> Nyomd meg az akkumulátor gombját.
> Ellenőrizd, hogy legalább egy LED világít.
> Ha egy LED sem világít és az utolsó LED villog, töltsd fel az akkumulátort.
3 - Ellenőrizd, hogy az akkumulátor tiszta legyen és megfelelően a helyén legyen.
> Nézd meg, hogy az akkumulátor csatlakozói tiszták-e és jó állapotban vannak-e..
> Az akkumulátort teljesen bele kell nyomni a tokjába. A benyomásnál egy kattanó hangot kell hallani, ez jelzi, hogy a helyén van.
4 - Hagyd kihűlni a rendszert
Melegben, vagy hosszú kerékpározás után az elektromos rendszer túlmelegedhet. Ne használd a kerékpárt, hagyd kihűlni néhány percig mielőtt újraindítod az elektromos rásegítést.
5- ELLENŐRIZD A MOTOR CSATLAKOZÁSÁT
A váz bal oldalán, a hátsó támvillánál lévő motor csatlakozója egy kissé meglazulhat.
Csak meg kell húzni rendesen, így megszűnik a zaj, amit kelt.
Ha a probléma továbbra is fennáll, vedd fel velünk a kapcsolatot, vagy vidd be egy Decathlon áruházi műhelybe.
1 - Ellenőrizd a guminyomást
> A guminyomás mértéke meghatározó az elektromos rásegítés hatékonyságában.Minden használat előtt ellenőrizd, hogy a guminyomás 3 és 4,5 bar között legyen. .
2- ELLENŐRIZD AZ AKKUMULÁTOR TÖLTÖTTSÉGI ÁLLAPOTÁT
Ha nincs eléggé feltöltve az akkumulátor, a motor nem kap elég áramot, hogy a megfelelő üzemmódot biztosítani tudja. Vagyis csökkenteni kell a választott üzemmódot.
3- ELLENŐRIZD AZ AKKUMULÁTOR CSATLAKOZÁSÁT
Ha a motor nem működik megfelelően, ellenőrizd, hogy a csatlakozók megfelelően be vannak-e nyomva.
A váz bal oldalán, a hátsó támvillánál lévő motor csatlakozója egy kissé meglazulhat.
Csak meg kell húzni rendesen, így megszűnik a zaj, amit kelt.
4 - NE TERHELD TÚL A KERÉKPÁRT
Ha a probléma továbbra is fennáll, vedd fel velünk a kapcsolatot, vagy vidd be egy Decathlon áruházi műhelybe.
Az ORIGINAL 920 E elektromos kerékpár mosásakor HAGYD az akkumulátort a kerékpáron. Ez védi a vezérlőt a beszivárgástól.
Ne használj magas nyomású mosót, mert a víz bejuthat a golyóscsapágyakba és megrongálhatja az elektromos alkatrészeket!
Folyó vízzel és szivaccsal tisztítsd (a Decathlonban tisztítókészlet kapható).
Töröld szárazra a kerékpárt egy ronggyal
Kend be a láncot egy megfelelő kenőanyaggal
> Száraz, fénytől védett helyen tárold.
> Tisztítsd meg a sártól és a homoktól, amelyek roncsolhatják a kerékpárt.
> Olajozd a láncot : fújd az olajat a teljes kerékpárra, hogy megvédd a rozsdásodástól.
> Tedd a váltót a kis lánckerékre.
> Minimum 6 havonta töltsd fel az akkumulátort (minél rendszeresebben töltöd, annál jobb)
A guminyomásra különös figyelmet kell fordítani egy elektromos kerékpár esetében.A kerekek erősen igénybe vannak véve a motor és a kerékpár súlya miatt.
Hogy minimálisra csökkentsük a defekt lehetőségét és optimális hatótávot biztosítsunk, a javasolt guminyomás: 3 és 4,5 bar.
A Műhelyben 38 fogas lánctányérral rendelkező fogaskeréksort találsz. (Kód: 8520832)
ALKATRÉSZRE VAN SZÜKSÉGED AZ ORIGINAL 920 E KERÉKPÁRHOZ?
A RIVERSIDE élethosszig tartó jótállást vállal a vázra, kormányra és kormányszárra (normál használati feltételek mellett).
A többi alkatrészre 2 év a jótállás.
A legelső pedálozásnál néhány alkatrész enyhén mozoghat. Ezért javaslunk ingyenes átvizsgálást a kerékpár vásárlásától számított 6 hónapig.