Ref: 8572900
2020
ELTÖRT A FOTEL? NE DOBD KI!
A fotel széndioxid-kibocsátása hozzávetőlegesen 12,437 kg CO2, míg a rudazatáé mindössze 0,4 kg CO2. A fotelt eldobni olyan lenne, mintha 112 km-t autóznál, vagy egy izzót csaknem 25 napig égve hagynál!
A káros környezeti hatás csökkentése érdekében a terméket te magad is megjavíthatod, vagy bízd a javítást valamelyik áruházunk műhelyére.
Ezen az oldalon lépésről lépésre bemutatjuk, hogyan javíthatod meg könnyedén te magad a fotelt és válaszolunk a használatával kapcsolatos kérdésekre.
Az első használatkor a lehető legjobban meg kell húzni a pántokat és nyújtott lábakkal kell beleülni, mivel a lábak szolgálnak "ellensúlyként", miközben a súlyodat hátra helyezed a fotelben.
A "nyugágy" helyzetbe váltáshoz fokozatosan lazítsd meg a pántokat, úgy, hogy a pántok mindkét oldalon azonos hosszúságúak legyenek. Be is hajlíthatod a lábad és a lábfejedre súlyt helyezve hátradőlhetsz.
Hajtsd félbe a fotelt az ülésrész hajtása mentén, úgy, hogy a sötét oldala legyen kívül.
Tekerd fel a fotelt, ügyelve arra, hogy a barna csatos pántok szabadon maradjanak.
Csatold be, hogy a pántok összefogják a feltekert fotelt.
Először egy laposfejű csavarhúzó segítségével vedd ki a vázat, ahogyan azt az alábbi videóban láthatod. Ezután tépőzárazd ki, majd távolítsd el a bélést a huzatból.
A fotelhuzatot beteheted a mosógépbe: maximum 30 fokon mosd, hogy ne menjen össze.
Javasoljuk, hogy kiterítve szárítsd, lehetőleg szárítóállványon, hőforrástól (radiátor, tűz, stb.) távol, mivel azok deformálhatják a huzatot.
A fotel most már készen áll az új kalandokra!
Azt tanácsoljuk, hogy az összehajtott fotelt a hátizsák alján található pántokkal rögzítsd.
A fotelt a hátizsák fő rekeszébe is helyezheted (középre, a hátadhoz a lehető legközelebb), vagy a kalaptartó pántokra is rögzítheted.
Fontos megjegyeznünk, hogy ezt a fotelt úgy terveztük, hogy kompatibilis legyen a Desert 500 hátizsákkal.
A fotel sötét oldala ellenállóbb szövetből készült, ezért érintkezhet a talajjal.
Ezt a fotelt úgy tervezték és tesztelték, hogy "matracként" használhassuk, körülbelül 2 órás sziesztázáshoz.
Ezért elsősorban a talajtól (tövisektől, kövektől, portól stb.) való védelemre szolgál, és nem feltétlenül alvásra.
Igen, a legtöbb esetben, mivel összehajtva csak 12x12x58 cm.
Azonban mindenképp ellenőrizd a légitársaság által megengedett méreteket a kézipoggyászra vonatkozóan, hogy elkerüld a kellemetlen meglepetéseket beszálláskor.
Nézd meg a videót és fedezd fel, hogyan tudod könnyedén kicserélni a fotel eltört vázát. Ehhez a következőkre lesz szükséged:
> Kesztyű és védőszemüveg
> Laposfejű csavarhúzó
> Állítható fogó
> Maszkolószalag
> Mérőszalag és színes filctoll
> Kis fémfűrész
> 6 mm átmérőjű rúd (alább alkatrészként kapható)
1. Vedd fel a kesztyűt és a védőszemüveget.
2. Laposfejű csavarhúzó segítségével vedd ki a vázat a huzatból.
3. A fogóval távolítsd el a műanyag végeket, és tedd félre őket, még szükség lesz rájuk.
4. Fogd meg az új rudazatot, és színes filctollal húzz egy vonalat a következő helyre:
- 55 cm-re a végétől, ha hátnál lévő rúd javításáról van szó.
- 38 cm-re a végétől, ha az ülés alsó részén lévő rúd javításáról van szó.
5. Hogy ne törjön el a rúd vágás közben, mindenképp tekerj a jelölés köré maszkolószalagot.
6. A pontosság érdekében ismét húzz egy vonalat a végétől 55 vagy 38 cm-re a filctollal.
7. A jelölésnél vágd el a rudat a fémfűrésszel.
8. Távolítsd el a maszkolószalagot és helyezd vissza a műanyag végeket az új rúdra.
9. Az új rudat helyezd a fotel huzatába a csavarhúzó segítségével.
10. Ellenőrizd , hogy jól tart-e az új rudazat.