Ref: 8405268
2018
Központi motorral felszerelt, nagyon kényelmes városi, elektromos kerékpár akár 70 km-es hatótávval.
TERMÉKELŐNYÖK :Kényelmes irányítás: Ergonómikus markolat és nyereg, egyenes üléspozíció, széles gumiköpeny, teleszkópos villa, LCD képernyő.Egyszerű használat: Központi motorral felszerelt, 70 nm nyomaték, 7 sebesség, 27 kg-ig terhelhető csomagtartó. USB-vel tölthető LCD képernyő.Kerékpárbiztonság LED 20 lux, vázba épített világítás, elöl mechanikus tárcsafék, hátul V-fék.
Nem, a lítium ionos akkumulátornak nincs memóriája, így bármikor töltheted.
Javasolt az akkumulátor rendszeres töltése, a megfelelő teljesítmény megőrzéséhez.
Az elektromos kerékpár hatótávja számos tényezőtől függ:
> A KERÉKPÁR SÚLYÁTÓL : A hatótáv csökken, ha a kerékpár túlterhelt.
> AZ ÚTVONAL TÍPUSÁTÓL : Rövidebb hatótáv emelkedőn
> A KERÉKNYOMÁSTÓL : 3.5 - 5 bárra felfújt gumikkal a HATÓTÁV jobb.
> A KÜLSŐ HŐMÉRSÉKLETTŐL: Hidegben csökken a hatótáv
> AZ ALKALMAZOTT RÁSEGÍTÉS ÜZEMMÓDTÓL : Amennyiben az akkumulátor töltöttségi szintje alacsony, javasolt az elektromos rásegítés használatát mérsékelni
> A PEDÁLOZÁS ÜTEMÉTŐL : Pedálozni kell, ha messzebbre szeretnénk jutni
> AZ AKKUMULÁTOR TÖLTÉSI ÉS TÁROLÁSI FELTÉTELEINEK BETARTÁSÁTÓL
AZ ELOPS 920E esetében az átlagos hatótáv 50 - 90 km. A helyes használat betartásával optimális lesz a kerékpár hatótávja.
Nyomd meg az "ON / OFF" gombot a TRIP üzemmód eléréséhez.
Eziután nyomd meg hosszan (több, mint 10 mp-ig) a " - " gombot. A TRIP számláló lenullázódik.
Ez egy kerékpár elektromos rásegítéssel.Vagyis abszolút lehetséges használni a rásegítés nélkül.
Ebben az esetben érezhető lesz a rásegítés rendszer súlya.
Az akkumulátort mindenképpen feltöltve és hűvös helyen kell tárolni (+10 °C és +25 °C között) napfénytől védett helyen.
Ne tárold lemerült állapotban az akkumulátort (1 villogó LED), mert mélykisülést eredményezhet, amely rendellenes működést okozhat.
Legalább 3 havonta (mégha nem is használod) töltsd fel az akkumulátort, hogy elkerült a mélykisülést és a kapacitás csökkenését.
Ha nem tudod rendszeresen tölteni az akkumulátort, tedd készenléti üzemmódba.
6 óra kell a teljesen lemerült akkumulátor teljes feltöltéséhez.
2 év vagy 500 töltési ciklus (1 ciklus = 1 teljes feltöltés + 1 teljes lemerülés).
A Decathlon áruházak műhelyében.
Az áruházi műhelyben meg tudják mondani, hogy elérhető-e a termék vagy mennyi a szállítási idő.
Igen, 24 órán keresztül.
Amikor teljesen feltöltött az akkumulátor, a töltő kikapcsol (a töltöttséget jelző LED kikapcsol).
A kerékpár a Decathlonban kapható GROOVY gyereküléssel kompatibilis.
Ha más mértékegységre szeretnél váltani (km/h vagy miles/h), nyomd hosszan a "VILÁGÍTÁS" gombot.
Választhatsz KM vagy MÉRFÖLD között.
A kerékpár automatikusan kikapcsol néhány perc után, ha nem használod.
Nem, nincs dinamó hatás. Néhány rendszer alkalmas arra, hogy töltődjön tekerés vagy fékezés közben, viszont a teljesítményük nagyon gyenge:Több tíz kilométert kellene tekerni az 1 km plusz rásegítésért.
Ha elhasználódott az akkumulátor, vidd vissza egy Decathlon áruházba, ahol egy speciális szerevezet foglalkozik majd az újrahasznosításával.
A Gyakran Ismételt Kérdések elérhetőek a « PROBLÉMÁM VAN» menüpontban, hogy a főbb, előforduló problémákat meg tudd oldalni az otthonodban.
Egy szakember e-mailben válaszol a kérdéseidre a segítség kérése nyomtatványon keresztül.
Emellett elviheted a kerékpárod egy Decathlon áruház műhelyébe, ahol szakértő kerékpáros kollégáink segítenek.
A gyalogos üzemmód egy elektromos segítség, amikor tolod a kerékpárt. Hasznos tud lenni bizonyos helyzetekben, pl amikor kitolod a garázsból, vagy emelkedőn,…stb
Gyalogos üzemmódban erőlködés nélkül tolhatod a kerékpárt.
Az üzemmód bekapcsolásához a távirányítón nyomd hosszan az« ON/OFF » gombot.
Ezután tartani kell az alsó gombot a kerékpár előmozdításához. Figyelem, a kerékpár ezután elindul egy folyamatos, 6km/h-s sebességgel.
Engedd el a gombot, ha ki szeretnél lépni a gyalogos üzemmódból.
A kerékpáron ülve ne használd ezt az üzemmódot.Ez károsíthatja a motort.
Igen, az ELOPS 920E egy elektromos rásegítéses kerékpár.
Ez a rásegítés csak akkor indul el, hogyha a felhasználó pedálozni kezd (egy pedál nélküli motoros rendszer mopednek minősül, a használati korlátozások és a biztonság sokkal szigorúbbak).
A hajtóműhöz közel elhelyezkedő pedál érzékelő továbbítja az információt a kerékpár fedélzeti számítógépének, amely működésbe hozza a motort.
Az érzékelő méri a pedálozás erősségét és fokozatosan növeli a rásegítést,ha erősebb a pedálozásMinél erősebben nyomjuk a pedált, annál erősebb lesz a rásegítés, ami folyamatos pedálozást eredményez.
Kiválaszthatod a kívánt üzemmódot (1, 2, 3). 1-es üzemmódban erősebben kell tekerni, mint a 3-as üzemmódban, hogyha ugyanazt a sebességet szeretnénk elérni.
Így emelkedőn érdemes a 3-as üzemmódot választani, mert a pedálozás ilyenkor kevésbé erős.
A guminyomásra különös figyelmet kell fordítani egy elektromos kerékpár esetében.A kerekek erősen igénybe vannak véve a motor és a kerékpár súlya miatt.
A defekt lehetőségének minimalizálása és a hatótáv növelése érdekében javasolt a gumikat 3,5 - 5 bár nyomásra felfújni.
Az akkumulátor esőben való használatra lett tervezve, de nem szabad vízbe meríteni vagy nagy nyomású vízsugárral mosni.
Ugyanez a helyzet a kijelzővel és más elektromos alkatrésszel.
Viszont javasoljuk, hogy száraz helyen tárold a kerékpárt!
Az akkumulátor rendelkezik készenléti üzemmóddal, amellyel nem kell rendszeresen tölteni.
Készenléti üzemmódban akár 1 évig is tárolhatod az akkumulátort töltés nélkül.
Ha nem teszed készenléti üzemmódba, akkor minimum 3 havonta fel kell tölteni az akkumulátort, különben tönkremehet.
Az útvonalak információt az "ON / OFF" gomb megnyomásával tudod kiválasztani és megjeleníteni.
- TRIP = részleges távolságmérés (a beállításokban nullázhatod)
- ODO = teljes távolságmérés
- TRIP to GO = a használt üzemmód és az akkumulátor kapacitása szerinti becsült fennmaradó távolság.
A Decathlonban kapható THULE Europower kerékpártartóval kompatibilis.
Ez a vonóhorogra szerelhető kerékpártartó 2 elektromos kerékpár szállítására alkalmas.
1. Ellenőrizd, hogy semmi nem zavarja a töltést
A töltő és az akkumulátor csatlakozójának tisztának kell lennie, semmiféle kosz nem zavarhatja a köztük lévő kapcsolatot.
2. Ellenőrizd a kapcsolatot akkumulátor > töltő > áramforrás > között
> Ellenőrizd le, hogy a töltő valóban az eredeti-e.
> Csatlakoztasd a töltőt az akkumulátorhoz és egy áramforráshoz.
Fixen világító piros LED = az akkumulátor töltődik
Fixen világító zöld LED= az akkumulátor feltöltött
Villogó LED = az akkumulátor vagy a töltő meghibásodott
Egy teljesen lemerült akkumulátornak 6 óra kell a teljes feltöltésig.
3. Előfordulhat, hogy a töltöttséget jelző LED hibásodott meg.
Fordulj egy Decathlon áruházhoz a javításért.
Ha a probléma továbbra is fennáll, vedd fel velünk a kapcsolatot, vagy vidd be egy Decathlon áruházi műhelybe.
1. Tartsd be a használatra és a tárolásra vonatkozó javaslatokat!
Az elektromos kerékpár hatótávja számos tényezőtől függ:
> A kerékpár súlyától : Rövidebb lesz a hatótáv ha a kerékpár túlterhelt.
> AZ ÚTVONAL TÍPUSÁTÓL: A hatótáv rövidebb emelkedőn.
> A KERÉKNYOMÁSTÓL : A hatótáv jobb lesz 3.5 - 5 barra felfújt gumikkal.
> A KÜLSŐ HŐMÉRSÉKLETTŐL : A hatótáv hidegben csökken (közel -50%-al)
> A HASZNÁLT ÜZEMMÓDTÓL : Javasolt csökkenteni a rásegítést ha az akkumulátor töltöttségi szintje alacsony.
> A PEDÁLOZÁS ÜTEMÉTŐL : Tekerni kell, hogy minél messzebb juss
> AZ AKKUMULÁTOR TÁROLÁSÁRA ÉS TÖLTÉSÉRE VONATKOZÓ FELTÉTELEK BETARTÁSÁTÓL
Az ELOPS 920E esetében az átlagos hatótáv 50 - 90 km. Betartva a feltételeket, optimális hatótávot biztosíthatsz a kerékpár számára.
2. Egy öreg akkumulátor veszíthet a teljesítményéből
Vagyis a hatótáv rövidebb lesz.Érdeklődd meg egy áruházi műhelyben, hogy fel tudják-e mérni az akkumulátor állapotát.
Figyelem, az Elops 920e egy elektromos kerékpár nyomatékérzékelővel.Ha egyszerűen abbahagyod a pedálozást, vagyis nem gyakorolsz nyomást a pedálokra, az elektromos rásegítés leáll.Ha nehéznek találod a tekerést, növeld az üzemmódot és válts nagyobbra.
Emellett normális, ha a 25km/h sebesség elérésekor a rásegítés leáll. Ez nem hiba.
Ha mindezek mellett a rásegítés abnormálisan szakadozik, ellenőrizd az alábbiakat:
1. Ellenőrizd, hogy az akkumulátor teljesen fel legyen töltve
Egy majdnem lemerült akkumulátor vagy egy magas üzemmód okozhatja ezt a menet közbeni akadozást, mielőtt teljesen lemerülne.
> Vedd ki az akkumulátort.
> Nyomd meg az akkumulátor gombját.
> Ellenőrizd, hogy minimum két LED világítson.
> Ha egy LED sem világít, töltsd fel az akkumulátort!
2. Ellenőrizd, hogy az akkumulátor tiszta legyen és megfelelően a helyén legyen.
> Nézd meg, hogy az akkumulátor csatlakozói tiszták-e és jó állapotban vannak-e..
> Az akkumulátort teljesen bele kell nyomni a tokjába.
A benyomásnál egy kattanó hangot kell hallani, ez jelzi, hogy a helyén van.
3. Ellenőrizd a sebesség érzékelő mágnesta keréken
> Nézd meg a hátsó kerék egyik küllőjére helyezett mágnest.
> Ezt a mágnest a jelöléssel szemben kell elhelyezni, pirossal van jelölve a vázlaton, 5 - 17mm távolságra.
> Ha nem így van, tedd odébb a mágnest!Egy csillag csavarhúzó segítségével csavarozd ki, tedd a helyére és rögzítsd a küllőre.
Ha nem sikerül a megfelelő helyre rögzíteni a mágnest, keress fel egy Decathlon áruházat, ahol a műhelyben segítenek.
Megfelelően rögzíteni kell az akkumulátort, különösen használat közben !
A lakat elsősorban a lopás elleni védelemre szolgál, emellett arra is, hogy a helyén tartsa az akkumulátort bukkanókon vagy járdáról való lejövetel során. .
Ellenőrizd, hogy az akkumulátor megfelelően a helyére legyen rögzítve.
Az új akkumulátor készenléti üzemmódba van helyezve.
Az első használatokor tedd fel tölteni, ha az áruház ezt nem tette meg.
Egy hagyományos kulcmásolónál tudsz kulcsot másoltatni.
Itt megkapod az új lakat kulcsait is.
Ellenőrizd, hogy az akkumulátor megfelelően a helyén van-e, és minden használat előtt húzd meg.
Ha nincs megfelelően a helyén vagy rázkódik a használat közben, ez azt eredményezheti, hogy nem kapcsolódik megfelelően az elektromos rendszerhez, így az adatok nem továbbítódnak megfelelően és az akkumulátor töltöttségi szintjét sem mutatja helyesen.
Az elektromos rásegítés pár pedálfordulat után elindul és egy olyan üzemmódra kell kapcsolni, ahol a rásegítés be van kapcsolva.
Ha mindennek ellenére az elektromos rásegítés nem kapcsol be, kövesd az alábbi instrukciókat:
1. Ellenőrizd, hogy az akkumulátor teljesen fel legyen töltve
Ha az akkumulátor töltöttségi szintje alacsony és a kiválasztott üzemmód erős ehhez, az elektromos rásegítés kikapcsol.
Az akkumulátor egy kis energiát megőriz a használt üzemmódhoz és, hogy a világítás bekapcsolva tudjon maradni.
Az akkumulátor lemerült, ha az első LED villog vagy egy LED sem világít.Tedd fel tölteni!
2. Ellenőrizd, hogy az akkumulátor tiszta legyen és megfelelően a helyén legyen.
> Nézd meg, hogy az akkumulátor csatlakozói tiszták-e és jó állapotban vannak-e..
> Az akkumulátort teljesen bele kell nyomni a tokjába.
A benyomásnál egy kattanó hangot kell hallani, ez jelzi, hogy a helyén van.
Húzd meg erősen az akkumulátort (Egy nem megfelelően rögzített akkumulátor mozoghat vagy kikapcsolhat)
3. Ellenőrizd a sebesség érzékelő mágnesta keréken
> Nézd meg a hátsó kerék egyik küllőjére helyezett mágnest.
> Ezt a mágnest a jelöléssel szemben kell elhelyezni, pirossal van jelölve a vázlaton, 5 - 17mm távolságra.
> Ha nem így van, tedd odébb a mágnest!Egy csillag csavarhúzó segítségével csavarozd ki, tedd a helyére és rögzítsd a küllőre.
4. Hagyd kihűlni a rendszert
Melegben, vagy hosszú kerékpározás után az elektromos rendszer túlmelegedhet. Néhány percig hagyd kihűlni a kerékpárt, mielőtt újraindítanád az elektromos rásegítést.
Ha a probléma továbbra is fennáll, vedd fel velünk a kapcsolatot, vagy vidd be egy Decathlon áruházi műhelybe.
1. Ellenőrizd, hogy az akkumulátor megfelelően fel legyen töltve
A töltöttségi szint az akkumulátor bekapcsológombjának lenyomásával ellenőrizhető.
Az akkumulátor lemerült, ha az első LED villog vagy egy LED sem világít. Tedd fel tölteni!
2. Ellenőrizd, hogy az akkumulátor tiszta legyen és megfelelően a helyén legyen.
> Nézd meg, hogy az akkumulátor csatlakozói tiszták-e és jó állapotban vannak-e..
> Az akkumulátort teljesen bele kell nyomni a tokjába.
A benyomásnál egy kattanó hangot kell hallani, ez jelzi, hogy a helyén van.
Húzd meg erősen az akkumulátort (Egy nem megfelelően rögzített akkumulátor mozoghat vagy kikapcsolhat)
3. Ellenőrizd, hogy a vezérlőképernyő megfelelően legyen csatlakoztatva
> Csúsztasd el a vezérlőképernyőből jövő kábelen lévő kis neoprén védőhuzatot, ezután látni fogod a csatlakozót.
> Csavard le a két tekerőgombot, majd húzd ki a kábelt.
> Ellenőrizd, hogy egy elektromos dugasz se legyen elgörbülve.
> Tedd vissza a csatlakozót, vigyázz a megfelelő irányra! A csatlakozók mindkét oldalán lévő két iránymutató nyíl segít ebben.Ennek a két nyílnak egymással szemben kell lenniük, mielőtt ráerősíted a csatlakozót.
> Miután megerősítetted a csatlakozókat, rögzítsd a két tekerőgombbal addig, amíg a tömítés enyhén összenyomódik.
4. Hagyd kihűlni a rendszert
Melegben, vagy hosszú kerékpározás után az elektromos rendszer túlmelegedhet. Néhány percig hagyd kihűlni a kerékpárt, mielőtt újraindítanád az elektromos rásegítést.
6. Az ON/OFF gomb hosszú nyomásával kapcsold be a képernyőn.
Az ON/OFF gomb lenyomásával kapcsold be a vezérlőképernyőt.
Ha a probléma továbbra is fennáll, vedd fel velünk a kapcsolatot, vagy fordulj az áruházi műhelyhez.
1. Ellenőrizd a guminyomást
> A guminyomás mértéke meghatározó az elektromos rásegítés hatékonyságában.Minden használat előtt ellenőrizd, hogy a guminyomás 3.5 és 5 bar között legyen. .
2. Ne terheld túl a kerékpárt!
HIBA 10 vagy 12 : ALACSONY A NYOMÁS AZ AKKUMULÁTORBAN
Töltsd fel az akkumulátort. Ha a probléma továbbra is fennáll, fordulj egy Decathlon áruház műhelyéhez, ahol átvizsgálják az akkumulátort.
HIBA 11 : TÚL MAGAS A NYOMÁS AZ AKKUMULÁTORBAN
Kapcsold ki a kerékpárt és hagyd pihenni a rendszert.Kapcsold vissza a kerékpárt.Ha a probléma továbbra is fennáll, fordulj egy Decathlon áruház műhelyéhez, ahol átvizsgálják az akkumulátort.
HIBA 20 vagy 24 : ÁRAM HIBA
Kapcsold ki a kerékpárt és hagyd pihenni a rendszert.Töltsd fel az akkumulátort ha szükséges.
Kapcsold vissza a kerékpárt.Ha a probléma továbbra is fennáll, fordulj egy Decathlon áruház műhelyéhez, ahol átvizsgálják az akkumulátort.
HIBA 21 vagy 23 : HŐMÉRSÉKLET ÉRZÉKELŐ HIBA
Kapcsold ki a kerékpárt és hagyd pihenni a rendszert.Kapcsold vissza a kerékpárt.Ha a probléma továbbra is fennáll, fordulj egy Decathlon áruház műhelyéhez, ahol átvizsgálják az akkumulátort.
HIBA 25 : MOTOR ÁRAM HIBA
Kapcsold ki a kerékpárt és hagyd pihenni a rendszert.Töltsd fel az akkumulátort ha szükséges.
Kapcsold vissza a kerékpárt.Ha a probléma továbbra is fennáll, fordulj egy Decathlon áruház műhelyéhez, ahol átvizsgálják az akkumulátort.
HIBA 26 : INDÍTÁSI HIBA
Kapcsold ki a kerékpárt és hagyd pihenni a rendszert.Kapcsold vissza a kerékpárt.Ha a probléma továbbra is fennáll, fordulj egy Decathlon áruház műhelyéhez, ahol átvizsgálják az akkumulátort.
HIBA 30 : GYALOGLÓ ÜZEMMÓD HIBA
Kapcsold ki a kerékpárt és hagyd pihenni a rendszert.Kapcsold vissza a kerékpárt.Ha a probléma továbbra is fennáll, fordulj egy Decathlon áruház műhelyéhez, ahol átvizsgálják az akkumulátort.
HIBA 40 vagy 41 : TÚLNYOMÁS VAN A MOTORBAN
A motor túl van hajtva.
A kerékpár leállításával és kisebb üzemmódba való kapcsolással hagyd pihenni a motort. (kevésvé erős pedálozás és kisebb üzemmódba kapcsolás) és töltsd fel az akkumulátort. Ha a probléma továbbra is fennáll, fordulj egy Decathlon áruház műhelyéhez teljes átvizsgálásért.
HIBA 42 vagy 43 : MOTORHIBA
A motor túl van hajtva.
A kerékpár leállításával és kisebb üzemmódba való kapcsolással hagyd pihenni a motort. (kevésvé erős pedálozás és kisebb üzemmódba kapcsolás).Ha a probléma továbbra is fennáll, fordulj egy Decathlon áruház műhelyéhez egy teljes átvizsgálásért.
HIBA 44 : A MOTOR TÚLMELEGSZIK
A motor túl van hajtva.
A kerékpár leállításával és kisebb üzemmódba való kapcsolással hagyd pihenni a motort. (kevésvé erős pedálozás és kisebb üzemmódba kapcsolás).Ha a probléma továbbra is fennáll, fordulj egy Decathlon áruház műhelyéhez egy teljes átvizsgálásért.
HIBA 45 : A HASZNÁLAT SORÁN KIJAVÍTOTT HIBAKÓD
Kapcsold ki majd be a kerékpárt. Ha a probléma továbbra is fennáll, fordulj egy Decathlon áruház műhelyéhez egy teljes átvizsgálásért.
HIBA 46 : A PEDÁLRA KIFEJTETT NYOMÁS ELLENÉRE SEM MŰKÖDIK A MOTOR
Kapcsold ki a kerékpárt és ellenőrizd az akkumulátor csatlakozóját.Ezután ellenőrizd a sebesség érzékelő mágnes helyzetét a hátsó kerék küllőjén.Ennek úgy kell lennie, mint a képen.
Kapcsold be a kerékpárt. Ha a probléma továbbra is fennáll, fordulj egy Decathlon áruház műhelyéhez egy teljes átvizsgálásért.
HIBA 60 : KOMMUNIKÁCIÓS HIBA AZ AKKUMULÁTOR ÉS A MOTOR KÖZÖTT
Kapcsold ki a kerékpárt és ellenőrizd az akkumulátor csatlakozóját.Kapcsold vissza a kerékpárt.Ha a probléma továbbra is fennáll, fordulj egy Decathlon áruház műhelyéhez egy teljes átvizsgálásért.
HIBA 70, 71, 72, 73 : NYOMATÉKMÉRŐ HIBA
Kapcsold ki majd be a kerékpárt figyelve arra, hogy ne tedd a lábad egyik pedálra sem a képernyő bekapcsolásakor.Ha a probléma továbbra is fennáll, fordulj egy Decathlon áruház műhelyéhez egy teljes átvizsgálásért.
HIBA 80, 82, 83 : PROGRAMHIBA VAGY MOTOR BEÁLLÍTÁS HIBA
Kapcsold ki majd be a kerékpárt.Ha a probléma továbbra is fennáll, fordulj egy Decathlon áruház műhelyéhez egy teljes átvizsgálásért.
HIBA 81 : NEM ISMERI FEL A SEBESSÉGET
Ezután ellenőrizd a sebesség érzékelő mágnes helyzetét a hátsó kerék küllőjénEnnek úgy kell lennie, mint a képen.
Az elektromos rásegítés pár pedálfordulat után elindul és egy olyan üzemmódra kell kapcsolni, ahol a rásegítés be van kapcsolva.
Ha mindennek ellenére az elektromos rásegítés nem kapcsol be, kövesd az alábbi instrukciókat:
1. Ellenőrizd, hogy az akkumulátor megfelelően fel legyen töltve
A töltöttségi szint az akkumulátor bekapcsológombjának lenyomásával ellenőrizhető.
Az akkumulátor lemerült, ha az első LED villog vagy egy LED sem világít. Tedd fel tölteni!
2. Ellenőrizd, hogy az akkumulátor tiszta legyen és megfelelően a helyén legyen.
> Nézd meg, hogy az akkumulátor csatlakozói tiszták-e és jó állapotban vannak-e..
> Az akkumulátort teljesen bele kell nyomni a tokjába.
A benyomásnál egy kattanó hangot kell hallani, ez jelzi, hogy a helyén van.
Zárd le az akkumulátort és húzd ki a kulcsot a zárból.
3. Ellenőrizd a sebesség érzékelő mágnest a keréken
> Nézd meg a hátsó kerék egyik küllőjére helyezett mágnest.
> Ezt a mágnest a jelöléssel szemben kell elhelyezni, pirossal van jelölve a vázlaton, 5 - 17mm távolságra.
> Ha nem így van, tedd odébb a mágnest!Egy csillag csavarhúzó segítségével csavarozd ki, tedd a helyére és rögzítsd a küllőre.
4. Hagyd kihűlni a rendszert
Melegben, vagy hosszú kerékpározás után az elektromos rendszer túlmelegedhet. Néhány percig hagyd kihűlni a kerékpárt, mielőtt újraindítanád az elektromos rásegítést.
5. Az ON/OFF gomb hosszú nyomásával kapcsold be a képernyőn.
Az ON/OFF gomb lenyomásával kapcsold be a vezérlőképernyőt.
6. Válassz egy nullától különböző üzemmódot
Ha a képernyőn megjelenő üzemmód 0, normális, hogy nincs elektromos rásegítés.
Válassz egy üzemmódot: 1, 2, vagy 3.
Miután kiválasztottad, kezdj el erősen pedálozni. Növeld az üzemmódot (a 3-as a legnagyobb) ha a tekerés mértéke túl nehéz lenne neked.
Ha mindennek ellenére az elektromos rásegítés továbbra sem működik, vedd fel velünk a kapcsolatot, vagy vidd be egy Decathlon áruházi műhelybe.
Előfordulhat, hogy a hátsó kerékagy rosszul van beállítva.Kövesd az oktatóvideóban leírtakat a váltó megfelelő beállításához.
> Az első LED villog : Az akkumulátor majdnem lemerült, fel kell tölteni.Tedd fel tölteni!
> A második LED villog : Az akkumulátor egy helytelen kezelés, vagy egy hosszabb töltés nélküli időszak miatt "nyomás alá" helyezte magát.Amint lehetséges, töltsd fel!
> Ha egy másik, vagy több LED villog, az akkumulátor sérült.Vidd be egy Decathlon áruház műhelyébe, ahol teljesen átvizsgálják.
1. Minden használat előtt ellenőrizd, hogy a guminyomás 3.5 és 5 bar között legyen. .
2. Háromhavonta legalább egyszer töltsd fel teljesen az akkumulátort.
3. Hosszabb ideig tartó nem használat esetén tedd készenléti üzemmódba.
4. Száraz, jól szellőző, napfénytől védett helyen tárold az akkumulátort!
VÁZ
Alumínium, nagyon alacsony váz a könnyebb felszállásért,"LF" típusú (fehér váz).
~
Az M-es méret egy 155 - 175 cm magas kerékpárosnak felel meg.~
Az L-es méret egy 175 - 195 cm magas kerékpárosnak felel meg.~
Az alumínium nagyobb merevséget ad a váznak: A motor teljesítmény átvitele hatékonyabb.
VILLA
Teleszkópos, felfüggesztett villa, nem kell beállítani.A villa elnyeli az út rezgéseit.Macskaköves városi utakon csillapítja a burkolatból származó ütődéseket.
VÁLTÁS
Shimano NEXUS 7 sebességes 20T markolatváltó.
Könnyű használat: megálláskor is lehet sebességet váltani.
Egytányéros hajtómű 44T
AKKUMULÁTOR / MOTOR
Központi BROSE 250 wattos motor (megfelel az európai szabványnak).~
Nyomaték: 90 nm~
Akkumulátor: 36 Volt / 11,6 Ah.2 év jótállás (vagy 500 töltési ciklus).
Stabil, Samsung alkatrészek.
~
LCD kijelzőről irányítható, 3 üzemmód + 1 "gyaloglás" üzemmód, amellyel tolhatod a kerékpárt.~
~
50 - 70 km hatótáv.A hatótáv függ a felhasználó súlyától, a használat típusától, a szintkülönbségtől, a külső hőmérséklettől...
FÉKEK
TEKTRO alumínium fékkarok: könnyű és pontos.~
Elöl mechanikus tárcsafék: Hatékony, adagolható fékerő, még esőben is.
NYEREG / NYEREGCSŐ
Kényelmes nyereg, alumínium nyeregcső.
GUMIKÖPENY / KEREKEK
28 colos kerekek, duplafalú felnik, 36 küllő.~
Gumiköpeny fényvisszaverő csíkkal és defektvédővel.
Széles, kényelmes gumiköpeny.
KIEGÉSZÍTŐK / FELSZERELÉS
Csomagtartó kerékpáros táska rögzítővel, sárvédő, láncvédő, speciálisan az elektromos kerékpár súlyához tervezett kitámasztó, csengő.töltővel kapható
VILÁGÍTÁS
LED 20 lux vázba épített világítás, amely 45 m láthatóságot biztosít és 150 m-ről láthatóvá tesz hátulról. Kormányról irányítható világítás.~
Akkumulátorról működő világítás.
SÚLY
Súlya : 25,2 kg.