BONISM B1 okosóra

REF: 8653982

BONISM B1 OKOSÓRA

2020

Első használat

1. Hogyan kell letölteni az alkalmazást?

1.1 A VeryFitPro alkalmazás letöltéséhez szkenneld be a használati utasításban szereplő QR kódot .

1.2 Androidos készüléket használók a "VeryFitPro" alkalmazást letölthetik a Google Play áruházból.

1.3 iOS készüléket használók a "VeryFitPro" alkalmazást letölthetik az App Store-ból.

2. Az alkalmazás melyik verzióját kell letölteni?

2.1 A nagyobb felhasználói élmény érdekében mindig a VeryFitPro alkalmazás legújabb verzióját érdemes letölteni.

2.2 A szükséges beállításokhoz Android 4.4 és újabb, vagy iOS 8.0 és újabb rendszerű mobiltelefonra van szükség.

3. Hogyan kell bekapcsolni az órát?

Első használatkor az óra feltöltéséhez és bekapcsolásához csatlakoztasd a mágneses töltőkábel egyik végét az óra mágneses töltőpontjához, a másik végét pedig az USB interfészhez.

4. Hogyan kell párosítani az órát egy mobiltelefonnal?

4.1 Töltsd le és telepítsd a VeryFitPro alkalmazást és kapcsold be a Bluetooth-t a telefonon.

4.2 Kapcsold be az órát, közelítsd a telefonhoz, lépj be az alkamazásba, nyomd meg az "Eszköz"-t, majd az "Óra párosítása"-t, majd a megtalált Bluetooth-os eszközök közül válaszd ki és csatlakoztasd a "BONISM B1"-t.

5. Hogyan kell beállítani a nyelvet és az időt az órán?

5.1 A telefon beállításaiban kell beállítani: Az órában egy adott nyelv van, ha megváltoztatod a telefon nyelvét, az óra nyelve is megváltozik egyidejűleg.

5.2 Állítsd be az alkalmazás beállításaiban: Lépj be a VeryFitPro alkalmazásba, nyomd meg az "Eszköz"-t -> "Plusz" -> "Eszköz nyelve" és válaszd ki az óra nyelvét.

5.3 Idő beállítása: Miután az órát csatlakoztattad a telefonhoz és szinkronizáltad vele, az óra szinkronizál a telefonon mutatott idővel.

6. Hogyan kell tölteni az órát?

Az óra töltéséhez csatlakoztasd a mágneses töltőkábel egyik végét az óra mágneses töltőpontjához, a másik végét pedig az USB interfészhez.

Normál körülmények között az óra teljes feltöltéséhez szükséges idő
2,5 óra.

7. Az órát teljesen le kell meríteni a töltés előtt?

7.1 Amikor az óra lemerül, automatikusan megáll és elvesznek az adatok.

7.2 Ha az óra lemerült és már régóta nem volt feltöltve, egy töltéssel nem lehet bekapcsolni. Javasolt az órát akkor feltölteni, amikor merül az akkumulátor.

8. Honnan lehet tudni, hány százalékon van az akkumulátor?

8.1 A számlap jobb felső sarkában jelzi az akkumulátor töltöttségét.

8.2 Lépj be az alkalmazásba, majd az akkumulátor töltöttségének ellenőrzéséhez nyomd meg az "Eszköz"-t.

9. Hogyan kell szinkronizálni az órát az alkalmazással?

Kapcsold be a Bluetooth-t a telefonon, lépj be a VeryFitPro alkalmazásba és párosítsd az órát a telefonnal. Húzd lefelé az alkalmazás kezdőlapját 2 másodpercig, majd engedd fel, az óra adatai automatikusan szinkronizálódnak az alkalmazással.

10. Hogyan kell megadni és módosítani a személyes adatokat?

Lépj be a VeryFitPro alkalmazásba, nyomd meg a "Felhasználó" -> "Személyes adatok"-at, majd add meg vagy módosítsd személyes adataidat.

11. Hogyan lehet használni a hívásjelzőt?

11.1 Miután párosítottad az órát a telefonnal, lépj be a VeryFitPro alkalmazásba, nyomd meg az "Eszköz"-t -> engedélyezd a "Hívásjelzőt" majd szinkronizáld az órával. Ezután állítsd be azt az időtartamot, miután jelezzen az óra, amikor bejövő hívás érkezik a telefonra. Az alapértelmezett beállítás 3 másodperc.

11.2 Engedélyezd a hozzáférést a telefonos értesítésekhez, a VeryFitPro engedélyezi a bejövő hívások, SMS-ek, névjegyzék megjelenítését.

11.3 Fontos, hogy a Bluetooth be legyen kapcsolva és a VeryFitPro fusson a háttérben.

11.4 Bejövő hívás esetén a hívó neve megjelenik az óra kijelzőjén, miközben az óra rezeg. Ha nincs a hívószámhoz névjegy mentve a telefonba, akkor csak a hívó telefonszáma jelenik meg a kijelzőn. Az óra támogatja azt, ha lerakják a hívást, de nem lehet vele hívást felvenni és indítani.

12. Hogyan kell használni az sns értesítést?

12.1 Lépj be a VeryFitPro alkalmazásba, nyomd meg az "Eszköz" -> "SNS értesítés" - > aktiváld az "Értesítések engedélyezésé"-t - > engedélyezd azokat a közösségi oldalakat, ahonnan értesítést szeretnél kapni üzenetben (naptár, e-mail, SMS, Facebook, WeChat, QQ, Twitter, WhatsApp, LinkedIn, Instagram, Facebook Messenger, Line, Viber, Skype, Kakao Talk, Vkontakte). Miután beállítottad, üzenetet fogsz kapni ezktől az alkalmazásoktól.

12.2 WhatsApp értesítés: Ha engedélyezve van a WeChat értesítés az SNS értesítésben, amikor WeChat üzenet érkezik, ez megjelenik az óra képernyőjén és az óra rezegni fog. Ugyenz történik az alábbiakkal is: SMS, Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Facebook Messenger, Line, Viber, Skype, Kakao Talk, Vkontakte. Amikor ezt a funkciót használod, ne kapcsold be a "Ne zavarjanak" funkciót, és ha a felsorolt alkalmazások közül valamelyik csatlakozik tablethez vagy számítógéphez, akkor bontanod kell a kapcsolatot.

12.3 A telefon beállítása: Lépj be a telefon beállításaiba -> kapcsold be az "Értesítések engedélyezése"-t a VeryFitPro, Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Facebook Messenger, Line, Viber, Skype, Kakao Talk, Vkontakte számára -> engedélyezd az ezektől az alkalmazásoktól érkező üzenetek megjelenítését a telefon értesítési sávján, és engedélyezd a VeryFitPro számára, hogy összegyűjtse ezeket a push üzeneteket, majd Bluetooth-on keresztül átvigye az órára. Ezzel egyidőben lépj be a telefon alkalmazás beállításaiba vagy energiatakarékosság kezelése menübe, engedélyezd a VeryFitPro és a többi alkalmazás futását a háttérben, és ne kapcsoljanak ki automatikusan.

12.4 Az alkalmazás beállításai: Kapcsold be az alkalmazás értesítési listáját és engedélyezd az órának, hogy fogadja ezeket az információkat. Ne kapcsold be a "Ne zavarjanak" üzemmódot az alkalmazásban.

13. Hogyan működik az érintőkijelző?

Az óra egész képernyője érintős. A kijelző bekapcsolásához nyomd meg az oldalsó gombot, majd a menü eléréséhez vagy a különböző műveletekhez húzd az ujjad balról jobbra vagy fentről lefelé.

14. Honnan tudom, hogy elértem a lépésszámban kitűzött napi célt?

Be tudsz állítani egy napi lépésszám célt.
Miután meghatároztad a célt az alkalmazásban, és azt elérted, az óra rezeg és egy érem ikon jelenik meg a kijelzőn.

15. Hogyan lehet elmenteni egy edzést?

Az edzés befejeztével ezt könnyen el tudod menteni az oldalsó gomb megnyomásával.
Megkérdezi, hogy el szeretnéd-e menteni (IGEN) vagy folytatni szeretnéd az edzést (NEM).
Ha az IGEN-t választod, az óra elmenti az edzést.

16. Milyen sebességet mutat az óra edzés közben?

Edzés közben a pillanatnyi sebességet mutatja az óra. Az összefoglaló interfészen jeleníti meg az edzés átlagsebességét.

17. Az óra vízálló? lehet zuhanyozni az órában?

Az óra vízálló és zuhanyozni is lehet benne, azonban a víz nem lehet 40 °C-nál melegebb. Ha a víz túl meleg, a vízgőz bejuthat az órába és tönkreteheti a belső elektronikus alkatrészeket.

18. Mennyi ideig működik az óra egy feltöltéssel?

7 - 10 napig működik egy feltöltéssel. A tényleges üzemidő függ az akkumulátor töltöttségétől, a kijelző fényerejétől és a valós idejű használattól (a hívás- és üzenetértesítések használata lerövidíti az akkumulátor élettartamát).Az üzemidő az üzemmódtól függően enyhén változhat.

19. Mekkora a bluetooth hatótávolság?

A Bluetooth hatótávolság a telefon típusától függ. Általában a Bluetooth hatótávolság kevesebb, mint 10 méter abban az esetben, ha nincs válaszfal vagy valamilyen akadály a helyiségben. Ha bármilyen akadály van, akkor a hatótávolság csökken.

Pontosság

1. Fontos a személyes adatok pontos megadása?

1.1 Hozz létre egy fiókot a személyes e-mail címeddel: ez esetben engedélyezed, hogy az adatokat a felhőbe szinkronizálja. Ha telefont cserélsz, akkor is megőrzi az adatokat és exportálni tudod a fiókodból.

1.2 Kalóriák: Az elégetett kalóriákat a testsúlyod és a testmagasságod alapján számítja. Ha nem jól adtad meg a testsúlyod és a testmagasságod, nem fogja jól számolni a kalóriákat sem. A személyes adataidat pontosan add meg (magasság, testsúly, nem).

2. Normális, hogy a napi lépésszám nem pontos?

2.1 A lépésszám mérése csak azután kezdődik, miután folyamatosan megtettél 10 lépést. Ez kizárja a nap folyamán végzett gyors, rövid mozdulatokat, így csak a tényleges lépéseket méri. Ha zsebre van téve a kezed, a lépésszám kevesebb lehet.
2.2 Pontosan add meg a nemed, az életkorod, a magasságod és a testsúlyod. A pontatlan információk befolyásolják a gyorsulásérzékelő algoritmusának kiszámítását, ami pontatlan lépésszámot, helytelen távolságot és pontatlan kalóriafogyasztást eredményez.
2.3 A lépésszámláló adait a három irányban történő gyorsulási adatok elemzéséhez nyerik. Fontos, hogy az óra ne mozogjon (jobbra-balra, fel-le) a csuklón edzés közben.
2.4 Ezenkívül a kar lengése, a felhasználó lépéshossza és testformája, valamint az útburkolat vízszintessége, az emelkedők és lejtők szintén befolyásolják a lépések számát.
2.5 Alvás közben is érzékelhet lépéseket, miközben mozogsz (lehetséges esetek: oldalra fordulás alvás közben, éjszakai ébredés, majd elalvás) vagy vezetés közben az egyenetlen és göröngyös utak miatt.

3. Nem jól méri a pulzust

Az óra a fotoelektromos átvitel elvét használja a pulzusméréshez. Az óra bőröddel érintkező érzékelője fénysugarat bocsát ki, amely méri a visszavert / áteresztett fényt. Mivel a vér meghatározott hullámhosszú fényt nyel el, minden alkalommal, amikor a szív pumpálja a vért, ez a hullámhossz nagy mennyiségben szívódik fel, ez teszi lehetővé a pulzusszám meghatározását.Mivel a pulzusmérés a fotopletizmográfián alapul, így a teszt pontossága az olyan tényezőkhöz kapcsolódik, mint a nem, az életkor, a testmagasság, a testsúly, az időjárás, a faj/bőrszín, az egészségi állapot, a VO2 max, így az olyan tényezők, mint a csukló verejtékezése vagy a sötét bőrszín (nem tudja megfelelően elnyelni a fényt), az időjárási körülmények és a páratartalom befolyásolhatják a teszteredményeket.

3.1 Ha az órát nem megfelelően viseled, ez szintén befolyásolja a pulzusmérést, elég feszesnek kell lennie a csuklón és nem foroghat vagy mozdulhat el.

3.2 Helyes mérési módszer: Tartsd lazán a kezed, maradj mozdulatlan, az óra legyen közel a karodhoz. Megjegyzés: Mégha helyesen is viseled, az egyéni különbségek, úgymint a bőrszín, a szőrzet, a tetoválás és a hegek is befolyásolhatják a pulzusmérést.

3.3 Az óra fénykibocsátó részének közel kell lennie a bőrhöz (izomhoz), hogy edzés közben se mozduljon el (kissé húzd meg a szíjat). Ha a szíj túl laza, akkor befolyásolja a mérést (a fényszivárgás elkerülése, a bőrfelület helyzetének megváltozása fényvisszaverődés közben stb.).3.4 Az óra fénykibocsátó része ne legyen túl közel a csuklócsonthoz, különben előfordulhat, hogy az óra nem érzékeli megfelelően az erekből visszaverődő vörös fényt, ami befolyásolja a mérést.

3.5 Ha pontosabb pulzusmérést szeretnél, hordhatod az órát a karodon.

4. Mennyire mér pontosan a bonism b1 óra?

A lépésszámot, a távolságot és a sebességet gyorsulásmérő segítségével számítja ki (elektronikus alkatrész). Az általunk kifejlesztett algoritmus 95%-ban pontos. A felhasználók 80% szerint megbízható az algoritmus. Így előfordulhat, hogy 95%-nál kisebb lesz a pontosság. Gyorsgyaloglás közben (7 km/h vagy gyorsabb) az algoritmus pontosabb, ha a gyalogló derékszögben behajlítja a karját.

5. Nem megfelelően méri az alvást?

Az alvást a 3D érzékelők és az óra belsejében lévő pulzusmérő felügyeli. Az érzékelő képes érzékelni az emberi kéz finom mozgását annak meghatározására, hogy az emberi test aktív vagy alvó állapotban van-e. Alvás közben rögzíti a felhasználó kézmozgásának gyakoriságát, majd elemzi, hogy a felhasználó mély vagy könnyű alvás állapotában van-e, elemezi az alvás minőségét és javaslatokat tesz az alvással kapcsolatban.

5.1 Viseld az órát alvás közben is, különben az alkalmazás nem érzékeli az alvásadatokat.

5.2 Az alvásra vonatkozó adatok 30 perccel lefekvés után kezdenek generálódni. Az alvás mély, könnyű és éber fázisokból áll, és akkor fejeződik be, amikor felülsz. Az alvási adatokat akkor érzékeli újból, ha felállsz majd újra lefekszel aludni.

5.3 Az alvási adatokat akkor menti el az óra, ha már legalább 3 órát aludtál éjszaka.

6. Használhatom a bonism b1 órát szobakerékpárral?

Szobakerékpár esetén a lépésszámot nagyon pontatlanul méri.

Szoftver és alkalmazás

1. Állandóan csatlakoztatva kell hagynom a telefonomat és az órámat?

Nem, kikapcsolhatod a Bluetooth-t amikor csak szeretnéd.
Az adatok szinkronizálásához újra be kell kapcsolni a Bluetooth-t és aktiválni kell a VeryFitPro alkalmazást.
Legalább 7 naponta szinkronizáld az adatokat, hogy ne vesszenek el.

2. Hogyan kell frissíteni a bonism b1 órát?

Az órát a VeryFitPro alkalmazás segítségével lehet frissíteni.
Az alkalmazás megkérdezi, szeretnéd-e frissíteni az órát, amikor elérhető egy új firmware. Indítsd el a VeryFitPro alkalmazást, nyomd meg az "Eszköz"-t -> « Firmware frissítése » -> válaszd az "Elérhető frissítés"-t és a frissítés fájl átvitele automatikusan elindul.
A fájl átvitele kb. fél - 1 órát vesz igénybe. Miután a frissítés átkerült az órára, az óra jelzi, hogy készen áll a frissítésre. Nyomd meg az INDÍTÁS gombot a frissítés elkezdéséhez. Az óra újraindul. Megőrzi az edzéseket, a beállításokat és a személyes adatokat.

3. Hogyan lehet jelezni a gyártónak egy hibát, amely nem szerepel a gyik-ben?

Olyan információkat kell megadnod, mint az alkalmazás neve, verziója, az óra modellszáma, az óra firmware verziója, a telefon modellszáma, a telefonrendszer verziója és a naplóadatok.Hiba esetén a probléma elemzéséhez és megoldásához hasznosak a lépések, amiket követtél.
Ha a problémát nem sikerül megoldani a GYIK-en keresztül, jelezd azt az alábbi módon: nyisd meg a VeryFitPro alkalmazást -> Felhasználó -> Rendszerbeállítások -> Megjegyzés -> válassz ki egy megjegyzés típust, írd le a problémát és add meg az e-mail címed -> kattints az "Elküld"-re, és írd meg a problémát az ügyfélszolgálatunknak. A leírásod alapján meghatározzuk a hibát és e-mailben elküldjük a megoldást.

4. Miért nem tudom szinkronizálni az adatokat a telefonommal?

4.1 A szinkronizálás akkor sikertelen, ha hosszú időn keresztül használtad az órát. Ismételd meg a szinkronizálási műveletet, ez segít a probléma megoldásában.

4.2 Ha hosszú időn keresztül használtad a telefonod, előfordulhat, hogy a Bluetooth nem működik megfelelően, és több idő kell az adatok szinkronizálásához. Szinkronizálás közben nincs Bluetooth jel, amely sikertelen szinkronizáláshoz vezet.

5. Miért nem szinkronizálja a sebesség és a távolság adatokat edzés után, csak a kalóriákat?

5.1 A szinkronizálás után várj 5 - 10 percet. Néha előfordul, hogy az adatátvitel lassú egy hálózati hibának köszönhetően.

5.2 Indítsd újra a telefont. Egy hibás GPS jel néha okozhatja ezt a problémát.

5.3 Töröld le az alkalmazást, majd telepítsd újra, egy alkalmazáshiba is okozhatja a problémát.

5.4 Edzés során az óra nem tudja érzékelni a távolságadatokat, mert nem rendelkezik GPS chippel.

6. Miért nem működik az érintőképernyő, vagy pedig "ugrál" a kijelző?

6.1 Ennek oka lehet szoftverhiba, ajánlott frissíteni a legújabb firmware verzióra.

6.2 A kijelző lehet hibás, ilyenkor vissza kell küldeni a gyárba javításra.

7. A hívásjelző be van kapcsolva. miért nem rezeg az óra bejövő hívás esetén?

7.1 Ellenőrizd, hogy a Bluetooth be van-e kapcsolva a telefonon és az óra csatlakozik-e a telefonhoz.

7.2 A Bluetooth párosítást az iOS rendszer beállításokban engedélyezni kell. Nem iOS rendszerek esetében ellenőrizd, hogy fut-e az alkalmazás a háttérben. Ha az alkalmazás a zárolási képernyő miatt leáll és nem fut a háttérben, az óra nem kap értesítéseket.

8. Miért nem jelzi az óra a whatsapp, facebook vagy más közösségi oldal értesítéseit?

8.1 Kapcsold be az SNS értesítést és engedélyezd a WhatsApp-ot, Facebookot az alkalmazásban, majd szinkronizáld az órával. A Bluetooth párosítást az iOS rendszer beállításokban engedélyezni kell, a háttérben futó alkalmazást nem szabad bezárni akkor sem, amikor a telefon alvó állapotban van és nem használod.

8.2 Nem tudsz csatlakozni a WhatsApp-hoz és a Facebookhoz számítógépről és a telefonról egyidőben. Ha be van kapcsolva a "Ne zavarjanak" funkció, nem kapsz WhatsApp és Facebook értesítéseket.

8.3 Az órának mindig csatlakoznia kell a telefonhoz és a Bluetooth-nak állandóan bekapcsolva kell lennie.

8.4 Néhány Androidos telefon esetében amikor le van zárva a képernyő, a VeryFitPro alkalmazás leáll a háttérben, ami azt eredményezi, hogy a felhasználó nem kap értesítéseket. Engedélyezned kell az alkalmazás futását a háttérben akkor is, amikor a telefon kijelzője le van zárva.

9. Mi a teendő, ha nem megfelelő a bluetooth kapcsolat?

9.1 Ellenőrizd, hogy az óra csatlakozik-e más mobiltelefonokhoz, hogy megjelenik-e a Bluetooth ikon az óra bal felső sarkában, és hogy a dinamikus ikon megjelenik-e a nem csatlakoztatott óra bal felső sarkában.

9.2 Ha az óra más mobiltelefonhoz is csatlakozik, akkor először le kell választanod vagy ki kell lépned a Bluetooth hatótávolságából.

9.3 Csatlakozáskor győződj meg arról, hogy az óra a Bluetooth hatótávolságán belül van (7 m, ha nincs közte akadály).

9.4 Ellenőrizd, hogy a GSP és a Bluetooth be legyen kapcsolva a telefonon.

9.5 Ellenőrizd, hogy az óra kijelzője be legyen kapcsolva, amikor a Bluetooth-os eszközök keresése közben. Ha a kijelző be van kapcsolva, az óra Bluetooth érzékelője jelet bocsát ki 30 mp-ig, és az óra 30 mp-en belül csatlakozik.

9.6 Töltsd fel az órát, ha alacsony az akkumulátor töltöttségi szintje. Ha a töltöttségi szint 10%-nál alacsonyabb, a Bluetooth kikapcsol.

9.7 Engedélyezd, hogy az alkalmazás fusson a háttérben és ne engedd, hogy a telefon rendszere leállítsa.

9.8 Győződj meg arról, hogy az alkalmazás legfrissebb verzióját használd.

9.9 Kapcsold ki a telefonra telepített antivírus szoftvert, hogy lásd, megoldódott-e a probléma.

9.10 Ha probléma van a Bluetooth kapcsolattal, indítsd újra az órát és a telefont, majd próbálj újra csatlakozni.

9.11 Próbáld meg az órát egy másik telefonhoz csatlakoztatni. Ha a csatlakozás sikeres, előfordulhat, hogy a telefon nem kompatibilis az alkalmazással. Kérjük, jelezd a gyártónak (add meg a mobiltelefon modelljét, a mobiltelefon operációs rendszerének verzióját, az óra firmware verzióját, az alkalmazás nevét és verzióját), mi gondoskodunk a megfelelő tesztelésről és megoldásokat kínálunk neked.
Jelezd a problémát az alábbi módon: nyisd meg a VeryFitPro alkalmazást -> Felhasználó -> Rendszerbeállítások -> Megjegyzés -> válassz ki egy megjegyzés típust, írd le a problémát és add meg az e-mail címed -> kattints az "Elküld"-re, és írd meg a problémát az ügyfélszolgálatunknak. A leírásod alapján meghatározzuk a hibát és e-mailben elküldjük a megoldást.

BONISM B1 okosóra

Fel akarod venni velünk a kapcsolatot? 

Leírás

  • útmutató-piktogram

    A használati útmutatóhoz kattints a gombra a letöltéshez

Megfelelőségi nyilatkozat

  • útmutató-piktogram

    A megfelelőségi nyilatkozathoz kattints a gombra a letöltéshez