Kapcsolatfelvételi űrlap
Nem találtál választ a kérdésedre?
Töltsd ki ezt az űrlapot és tanácsadónk felveszi veled a kapcsolatot.
REF: 8378100
2017
Ezen az oldalon megtalálod a használati utasításokat, valamint a videókat az összeszerelésről és a karbantartási útmutatókat.
Cserélni kell egy alkatrészt? Itt megtalálsz minden pótalkatrészt pingpongasztalod megjavításához.
Segítségre van szükséged? Keresd fel a gyakran ismételt kérdéseket és kérj segítséget az oldal alján.
A következő asztalok esetében (FT730 O, FT830 O, FT714 O, FT744 O, PPT 500, PPT 530) így járj el: pattintsd le a piros kallantyút, így kiszabadul a fémcsőből és ki tudod cserélni.
A kerekek zsírozása is fontos része a pingpongasztal karbantartásának. A zsírozást javasolt minden évben elvégezni. Ehhez tekintsd meg a karbantásról és javításról szóló videónkat.
Igen. Ebben az esetben, ha a termékre még érvényes a jótállás, töltsd ki a lap alján található kapcsolatfelvételi űrlapot a csereigény leadásához.
Amennyiben a kerékre már nem érvényesíthető a jótállás, keresd fel a műhelyoldalunkat az alkatrész megrendeléséhez.
A felhelyezés előtt az új hálót ki kell teríteni. Ezt követően kézzel húzd meg, mielőtt a rudakra tennéd. Az első alkalommal mindig kicsit nehezebb felhelyezni, de a lehető legpontosabban kimért hossz megakadályozza, hogy a háló idővel túlságosan megnyúljon.
Ellenőrizd először a mozgóalkatrészek rögzítését.
Ha egy alkatrész sem törött, tegyél egy kevés zsírt vagy paraffinolajat a mozgóalkatrészekre.
A Pongori csapata bizonyos feltételek mellett a teljes asztallapot kicseréli.
A részleteket megtalálod a ""Jótállás" " címszó alatt (lásd az alábbi gombot).
Keress fel minket közvetlenül az egyik Decathlon áruházban vagy lépj kapcsolatba velünk a kapcsolatfelvételi űrlap által, amelyet megtalálsz az oldal alján.
Ha az asztallap az asztal nem megfelelő használata miatt sérült, és ezért a jótállás nem terjed ki rá, akkor újat rendelhetsz a PPT 500, 530, 900 és 930 modellekhez, 2020-tól.
Töltsd ki a lenti űrlapot vagy írj nekünk emailt az alábbiak pontosításával:- az asztal kódja, neve és/vagy a szériaszáma,- a probléma leírása,- esetleg fényképek vagy a hibás alkatrész elküldése,és csatold a vásárláskor kapott számlát vagy a Decathlonos hűségkártyád számát.
Felveheted a kapcsolatot a Decathlon áruházad műhelyével, hogy tájékoztassanak a az alkatrész beszerzésének lehetőségéről és idejéről.
Nem találtál választ a kérdésedre?
Töltsd ki ezt az űrlapot és tanácsadónk felveszi veled a kapcsolatot.